Type 2 diabetes
Both coffee and tea may be effective weapons against diabetes, researchers at the University of Sydney in Australia have found
The study indicated that each daily cup of coffee or tea may reduce a person’s risk of Type 2 diabetes by up to 7%, regardless of whether caffeine is present or not.
Researchers studied data from over 30 previous studies involving almost a million participants.


